Youfone SIM Only abonnement
Youfone Data Only
Het is bij Youfone ook mogelijk om een data only abonnement af te sluiten. Dat betekent dat je een sim only abonnement met enkel internet kunt afsluiten. Handig voor een laptop of tablet, of als je eigenlijk nooit belt.
- Liza uit Leiden
Uitstekende provider! Prima service en goed bereik!
- Gerard uit Heerenveen
Een jaar of 5 geleden ben ik Youfone klant geweest en toen was het allemaal nog niet zo goed geregeld (slecht bereik en 2x een fout in mijn factuur), maar ik heb ze dit jaar een nieuwe kans gegeven. Nu gaat alles wel goed. Daar ben ik blij mee, want zo kan ik toch goedkoop bellen zonder gehannes
- J.C. uit Amsterdam
Top provider. Nooit problemen. Nu ook TV & Internet erbij werkt prima.
- Pierre Hendriks uit Capelle aan den IJssel
Overzichtelijk en overal goede ontvangst.prima prijs/kwaliteit verhouding
- Tim uit Nijmegen
Top provider. Goed bereik hier in Beek en geen problemen bij overstappen. Kon gewoon mijn nummer behouden.
- Jansen uit Hilversum
ZO SLECHT, JE KRIJGT SPIJT ALS JE HIER IETS AFSLUIT. POSITIEVE REVIEWS WORDEN VAAK GEPLAATST DOOR MEDEWERKERS. TRAP ER NIET IN. TENZIJ JE BESTOLEN WILT WORDEN. ALLEEN MAAR FRUSTRATIE EN ELLENDE EN ERVAREN MET DEZE ORGANISATIE. GEMIDDELDE VAN KLANTERVARING WORDT OMHOOG GEHOUDEN DOOR ZOGENAAMDE POSITIEVE NEP ERVARINGEN. BESTE MENSEN DENK NA EER GE BEGINT!!!
- Anton uit Beverwijk
Goedkoop, snel, makkelijk en goede kwaliteit, meer valt er niet te zeggen, nooit problemen gehad en vriendelijke klantenservice :) top!!
- Aisha uit Amsterdam
Ik ben tevreden over youfone! Ik heb nu de aanbieding van 250 bel/sms en 500mb internet voor 10 euro. Ik heb goes bereik overal en kan alles goed bijhouden via de youfone app
- Henk Koster uit Den Helder
Ik ben al een tijdje klant bij Youfone en ik vind wel dat het bedrijf zich blijft verbeteren. Laatst een belplafond kunnen instellen. Ik ging er dan wel niet echt overheen maar dit is wel zo veilig. Ik ben ook blij met de app. Ga zo door!
- Thomas de Witte uit Reusel
Ik ben nu paar maanden klant en echt te vreden! Ik heb nu goed bereik en geen duur abonnement nu. Ben erg blij dat ik ben overgestapt. Dat ging ook heel gemakkelijk want hun regelen alles voor je!
- Zamaan uit Leidschendam
Ik heb nooit zo een slechte administratie gezien, puur diefstal.
--------
Sinds 3 Oktober 2013 ben ik geen klant meer van Youfone, meerdere malen geschreven naar Youfone en geen resultaat. Antwoord dat ik gelijk heb en dat ik binnen 2 weken antwoord ontvang. Leugens. Meerdere malen gebeld geen resultaat. Nu zijn we in de maand Juli 2014 en het bedrag dat onterecht van mijn rekening afgeschreven nog niet terug gestort.
Bedrijf heeft slechte klanten service, geen bezoek adres, beloftes worden niet nagekomen.
Mijn advies aan klanten van Youfone automatisch afschrijven stoppen zodra het contract is beëindigt en goed opletten op facturen online. - Ahmed uit Utrecht
Goedkoop abonnement bij Youfone 250 min/ sms voor 4.00 euro!! Spot goedkoop wat willen mensen nou nog meer? Geen problemen gehad met de facturen of betalingen. Nummerbehoud liep vlekkeloos en ben erg tevreden dat ik over ben gestapt. Youfone, hier een tevreden klant. Dat mag eens gezegd worden !!
- Patricia uit Utrecht
Ik ben erg tevreden met Youfone. De klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam. Ik ben overal goed bereikbaar en heb een goed signaal voor mijn internet. Over de prijs ben ik ook erg tevreden! Kortom ik ben helemaal blij met Youfone.
- Samantha uit Utrecht
Nooit geen problemen met Youfone. Super goedkoop, goed bereik en nergens last van! De klantenservice is soms wat moeilijk te bereiken maar eenmaal aan de telefoon erg klantvriendelijk en netjes.
- Janneke uit Overijssel
Bevalt uitstekend!! Nog nooit problemen gehad sinds ik bij Youfone ben (heb ik bij andere provider wel eens anders meegemaakt). Ook altijd goed bereik. Prima dus, en lekker goedkoop!!
- Rachel uit Utrecht
Ik ben al jaren (sinds 2009) klant bij Youfone. Ik ben erg tevreden! Als ik vragen heb kan ik altijd bij de klantenservice terecht en wordt ik altijd heel vriendelijk te woord gestaan. Ik ga nu voor de 3e keer mijn contract verlengen. Het netwerk gaat via KPN dus dat is ook perfect. Kortom: ik ben een tevreden klant van Youfone en wordt niet bestolen van mijn portemonee! ;) bedankt youfone!!
- John uit Eindhoven
Verschrikkelijk bedrijf. Ga niet met hen in zee. Pure oplichters, zelfs bij radar uitgezonden en totaal niets veranderd. Een grote ramp, nooit goede facturen, paar maanden afgesloten geweest zonder reden. Dit is m'n grootste fout ooit.
- Maarten uit Alkmaar
Ik heb niks te klagen. Betaal weinig per maand maar kan wel genoeg bellen, hoef niet op mijn bundel te letten. Prima dus.
- David uit Haarlem
Was tot nu toe een tevreden klant van Youfone, todat er gisteren een mail in mijn mailbox afgeleverd werd. De strekking was als volgt: U heeft een abonnement met FUP, maar u verbruikt teveel. Daarom wordt de FUP voor u eerder toegepast. Als u uw verbruik niet aanpast wordt u omgezet naar een nieuw, veel duurder en ongustiger abonnement. Nergens in de mail wordt het daadwerkelijke verbruik genoemd. Op de site is het niet mogelijk het verbruik per maand in te zien. Er wordt nog wel even gemeld: " Mocht uw verbruik niet minder worden dan dat het nu is, dan zullen wij uw abonnement per 1 maart 2012 omzetten naar een beperkt internet abonnement." "Dan het nu is": wat is nu..? Afgelopen week, maand, 3 maanden? Wat is minder? Dit is zo onduidelijk dat het aan alle kanten rammelt. Het komt er gewoon op neer dat Youfone alle oude internetbundels om wil zetten naar de nieuwere. Wat natuurlijk helemaal niet zomaar kan. Dat weten ze zelf ook, daarom besluiten ze de mail met: "Gezien dit een eenzijdig
- Nusret uit Zaandam
Geen respect en geen service. Na mijn SIM kaart besteld te hebben, heb ik deze nooit ontvangen. Meerdere aangetekende brieven en telefoontjes verder werd ik nog niet geholpen. Ondertussen werden na afsluiting van het abonnement de voorwaarden veranderd en moest ik opeens meer betalen - voor een SIM kaart die ik niet ontvangen had. Voor een nieuwe moest ik zelf betalen. Na vier keer per aangetekende brief mijn abonnement (ik had wel door na de zeer asociale reacties van de klantenservice dat ik naar mijn geld en simkaart kon fluiten) werd er nog geld van mijn rekening afgeschreven. Anderhalf jaar verder heb ik nog niet mijn geld terug voor de niet ontvangen simkaart, ook het geld niet dat na opzegging nog steeds werd afgeschreven en ook nog altijd geen excuses ontvangen. Ze hebben duidelijk geen respect voor de klant en klachten behandelen ze niet.
- Patricia uit Rotterdam
Prima provider. In het begin wat problemen met nummerbehoud. Maar dat is inmiddels opgelost en bel nu heel goedkoop. Uiteindelijk ben ik best tevreden met Youfone.
- Hendrik uit Zeist
Prima prijs zeker met die 250 minuten voor 5,85 supervoordelig! Ik kreeg de simkaart binnen 14 dagen binnen, prima dus!
Veelgestelde vragen over Youfone
Op welk netwerk zit je als Youfone klant?
Hoe werkt het belplafond van Youfone?
Levert Youfone ook nano simkaarten voor mijn smartphone?
Kun je bij Youfone 5G internet afsluiten?
Youfone sim only
Met een sim only abonnement van Youfone profiteer je van het betrouwbare KPN netwerk, terwijl Youfone zelf voornamelijk bekend staat om de goedkope aanbiedingen. Vergelijk hierboven alle sim only's van Youfone, of lees verder voor de belangrijkste dingen waar je op moet letten.
Netwerk
Youfone is een zelfstandig opererende provider en biedt jou razendsnel internet via het betrouwbare netwerk van KPN. Zo biedt Youfone goedkope sim only aanbiedingen, terwijl de kwaliteit gewaarborgd is door het 4G-netwerk van KPN.
Internet, onbeperkt of niet?
Youfone biedt helaas geen sim only met onbeperkt internet, maar met 4G-internet bundels tot 20GB kunnen de meeste gebruikers ruimschoots uit de voeten. Eigenlijk moet je dagelijks uren lang filmpjes via 4G streamen voordat je meer data nodig hebt binnen je sim only abonnement.
Onbeperkt bellen
Wil je bij een Youfone sim only onbeperkt bellen? Dat kan! Je kiest namelijk tussen 200 minuten/sms per maand, of helemaal onbeperkt bellen bij Youfone. Bel je niet zo vaak, dan is 200 voldoende. Wil je nooit meer hoeven na te denken over hoelang je aan de telefoon hangt? Voor 2 euro meer heb je onbeperkt bellen en sms.
Looptijd van je sim only abonnement
Youfone biedt zowel maandelijks opzegbare sim only contracten, als de nog goedkopere sim only abonnementen van 1 jaar of 2 jaar. Alle abonnementen kun je maandelijks gratis verhogen of verlagen. Dat is dus optimale vrijheid bij Youfone!
Gratis nummerbehoud
Bij Youfone is nummerbehoud helemaal gratis. Je neemt je bestaande nummer dus gewoon mee, dit kun je eenvoudig aangeven tijdens het bestellen van je Youfone sim only abonnement.
Ervaringen van andere Youfone klanten
Lees alle Youfone sim only ervaringen in het review overzicht.